Saturday, November 18, 2006

historia


6 Comments:

Blogger Balbina said...

Ten post jest dedykowany specjalnie dla krewnych i znajomych królika "Schostakovitcha".

11/20/2006 1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

czesc Balbina,
nie moge juz znalezc sepukuParty na
Tube'ie..moze dlatego, ze poszli w google :)
pozdrowienia od kilkugodzinnego znajomego z francji
Moze w styczniu zawitasz na premiere?

11/23/2006 9:24 PM  
Blogger Balbina said...

jak to jak to?
a jaką premierę?
powiedz coś więcej, szszegółów mi trzeba bo się gubię. A jak wyjaśnisz, może zawitam!

sepuku nadal tam jest, ale jeszcze nie zamieszczałam żadnych filmików...może fragmenty pojawią się niebawem na stronie.

11/23/2006 10:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Balbi znalazlam zapisuje i zaznaczam i bede t wkraczac :))) mam nadzieje ze dzis mega party na endnaszego festivalu i sie umawiamyna ciag dalszy przyjazni camerimigowej :))))))

12/03/2006 12:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

balbi mam nadzieje ze zyjesz i nic juzsobie nie wwiercilas:)))) buzka niec wodkai bitasmietanasie leja :))

12/06/2006 3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

muchos gracias, si, żyję, ale po raz pierwszy mam internet od awarii drutów w ścianie. Si ju kochana za dwie godzinki! :)

12/07/2006 8:51 PM  

Post a Comment

<< Home